Махнівська громада
Вінницька область, Хмільницький район

Річний план роботи Махніського ЗДО "Ромашка" на 2024-2025 н.р.

ПОГОДЖЕНО                                                             
педагогічною радою ЗДО                                             
 протокол № 1                                                             
  від 28.08.2024 р.                                               


                                                                       

 План роботи 
Махніського ЗДО «Ромашка»
на 2024-2025 н. р.

                                                                       


 І.   АНАЛІЗ РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
ЗА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ  РІК
Інформаційна картка
Махніський ЗДО «Ромашка» у своїй діяльності  керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про  дошкільну освіту»  Положенням  про  заклад  дошкільної освіти,  іншими нормативно-правовими актами, власним статутом.
Махніський ЗДО «Ромашка» загального розвитку Махнівської сіської ради Вінницької області, розташований за адресою: вулиця Шкільна, 4, електронна адреса: makhnivka@i.ua, Махнівський ЗДО «Ромашка» розташований у типовій одноповерховій споруді, розрахований на 80 дітей. На даний час у закладі функціонує 4 груп, усі групи – дошкільного віку, загальна кількість дітей - 68, з них 21 підготовлено до навчання в школі. 
Прийом дітей до закладу дошкільної освіти в 2023/2024 навчальному році здійснювався згідно заяв батьків, медичних довідок: про стан здоров’я дитини, про щеплення. Ділова документація з питань прийому дітей та їх вибуття оформлювалася за встановленою формою відповідно до нормативних вимог Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах (наказ МОН України від 01.10.2012 № 1059).
Режим роботи ЗДО: п’ятиденний з 7.30 до 18.00. 
Мова навчання в закладі дошкільної освіти – українська.
Всі групи повністю укомплектовані згідно віку дітей та відповідно до вимог Закону України «Про дошкільну освіту».
Діяльність закладу дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році, освітня та методична робота були спрямовані на реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту»,  конкретизованих у Програмі розвитку ЗДО, освітній програмі закладу та у Плані роботи на навчальний рік,  на забезпечення безпечного освітнього простору в ЗДО в умовах воєнного стану, якості освітньої діяльності, підвищення фахового рівня педагогічних працівників, зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази закладу.
Освітній процес в закладі організовано відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, освітньої програми для дітей від двох до семи років «Дитина».
Матеріально-технічний стан  групових приміщень відповідає нормам санітарно-гігієнічного забезпечення. Групи укомплектовані м’яким і твердим інвентарем.  У період воєнного стану проведені лише косметичні ремонти приміщень. Кожна дитина індивідуально забезпечена: меблями, постільною білизною, рушниками. Кухонний посуд для отримання страв з харчоблоку відповідає вимогам інструкції з організації харчування. Столовий посуд для харчування дітей у групах забезпечений у достатній кількості, естетичний, в хорошому стані.   Посуд, меблі, постільна білизна, рушники марковані згідно санітарно-гігієнічних вимог. Достатньо інвентарю для прибирання приміщень, який маркований та правильно зберігається. 
Заклад та укриття закладу підключені до мережі Інтернет. 
Територія впорядкована, огороджена, озеленена, обладнана необхідними спорудами. На території розміщені: дитячі ігрові майданчики. Обладнання на майданчиках відповідає росту і віку дітей, надійно закріплене. Наявні акти обстеження ігрового обладнання для безпечного використання в роботі з дітьми. Кожна група  на майданчиках має тіньовий навіс для захисту від сонця й опадів.
         Постійно на контролі аналіз оснащення укриття у нашому закладі, яке відповідає вимогам ДСНС щодо облаштування «найпростішого укриття»:
-    розташоване у складі основної будівлі закладу;
-    місткість укриття у ЗДО – 30 осіб (діти та працівники закладу);
-    стіни, стеля виготовлені з бетонних блоків, плит та цегли;
-    будівля заглиблена у землю, не має великих отворів;
-    забезпечене електроживленням, штучним освітленням;
-    вихід облаштований посиленими металічними дверима;
-    приміщення має вентиляцію;
-    в укритті забезпечується задовільний санітарний та протипожежний стан;
-    укриття забезпечене питною водою;
-    створений запас їжі (сухе печиво);
-    наявні альтернативні засоби освітлення; 
-    забезпечене засобами надання домедичної допомоги.
        Облаштовуючи внутрішній простір приміщень укриття, адміністрація та колектив закладу подбали про безпечність, комфортність та розміщення необхідного обладнання для організації освітнього процесу, врахували методичні рекомендації щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану.   
Упродовж 2023/2024 навчального року у закладі проводилася систематична робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту:
- ретельно опрацьовується нормативно-правова база щодо діяльності ЗДО в умовах воєнного стану;
- здійснює роботу служба охорони праці, призначені відповідальні;
- розроблені, затверджені та обліковані інструкції з охорони праці;
- щороку визначається готовність закладу до нового навчального року, осінньо-зимового періоду;
- організовано проходять медичні огляди працівників;
- розроблені та поетапно виконуються комплексні плани-заходи з охорони праці, цивільного захисту та пожежної безпеки;
- оновлені відповідно до сучасних реалій посадові інструкції для педагогічних працівників та інших служб з комплексом завдань з охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту в умовах правового режиму воєнного стану.
Охорона та зміцнення здоров’я дітей, формування звички до здорового способу житття, цивільний захист були і залишаються актуальними та першочерговими завданнями дошкільного закладу. До колективу закладу доведені чіткі інструкції щодо реагування на небезпечні ситуації, загрози, план евакуації.
Особлива увага приділялася впровадженню чітких алгоритмів дій у разі небезпеки, організації безпечного освітнього простору у закладі, обладнанню укриття відповідно до вимог і рекомендацій ДСНС та комфортного перебування в укритті учасників освітнього процесу
Кількісно-якісний склад педагогічних працівників
Кадрове забезпечення ЗДО проводиться у відповідності до типових штатів. За штатним розписом у закладі дошкільної освіти працює 32 особи. Із них 13 педагоги, 1 медичний працівник, 18 осіб обслуговуючого персоналу. 
Педагогічним, медичним і обслуговуючим персоналом заклад дошкільної освіти укомплектований повністю, вакансії відсутні.


з/п    Назва структурного підрозділу
    Назва посад    Кількість
1    Адміністративний персонал    2,5
    Директор    1
    Заступник директора з господарства    1
    Вихователь-методист    0,5
2    Педагогічні працівники    8,5
     Вихователі    7
     Музичні керівники    1
     Інструктор з фізкультури    0,5
3    Спеціалісти    1
     Сестра медична старша    1
4    Молодший обслуговуючий персонал    18
     Помічники вихователів для дітей віком від 3 років    4
     Кухар    2
     Підсобний робітник    1
     Машиніст із прання та ремонту спецодягу (білизни)    1
     Кастелянка    1
     Прибиральник службових приміщень    1
     Робітник з комплексного обслуговування й ремонту  будівель    1
     Двірник    1
     Сторож    1
    Оператор газової котельні    1
Освітній рівень педагогів

№ з/п    Категорія 
педпрацівників    Всього     Освіта    Пед. працівники (стаж роботи до 3-х років)
            Неповна вища (молодший спеціаліст)    Базова вища (бакалавр)    Повна вища (спеціаліст)
Магістр    
1.    Директор
    1    -    -    1    -
2.    Вихователь-методист
    1    -    -    1    -
3.    Вихователі
    9    3    1    5    -
4.    Музичний керівник
    1    -    -    1    -
5.    Інструктор з фізичного виховання
    1    -    1    -    -

Кваліфікаційний рівень педагогів

Щороку, згідно з графіком, педагогічні працівники проходять курси підвищення кваліфікації відповідно до чинного «Положення про атестацію педагогічних працівників». Адміністрація створює оптимальні умови для постійного професійного зростання педагогів з урахування індивідуальних можливостей кожного педагога. Курси підвищення кваліфікації пройшло 6 педагогів. 
З метою підвищення кваліфікації та професійного рівня протягом 2023/2024 навчального року в онлайн режимі педагогічні працівники нашого закладу активно залучалися до засідань професійних спільнот на базі ЗДО міста з різних освітніх напрямів БКДО з метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності. В 2024 році атестовано 1 педагогічний працівник. 


За підсумками атестації 2024 року:
    Луцюк Майя Григорівна, вихователь. Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».
Система роботи педагогів, які атестувались, вивчалася методичною службою ЗДО, аналізувалися як відкриті заходи, так і стан освітнього процесу та майстерність педагогів. Всі зауваження і рекомендації фіксувалися в особових картках аналізу освітнього процесу.
Атестація педагогічних працівників проводилася згідно з перспективним планом відповідно до Типового положення про атестацію та на підставі наказів керівника закладу. Основним показником в оцінці роботи вихователя під час атестації є врахування результатів та висновків тематичних і фронтальних перевірок, контрольних зрізів по виконанню програми на кінець року, участь у методичній роботі ЗДО та громади протягом попередніх 5-ти  років. 
Адміністрація закладу створює працівникам усі умови для плідної роботи. Завдяки оптимальній розстановці та цілеспрямованому використанню кадрів робота ЗДО відзначається позитивною результативністю. Адміністрація закладу і надалі планує протягом наступних років удосконалювати кваліфікаційний рівень педпрацівників за рахунок курсів підвищення кваліфікації, позачергової атестації.
Порівняльний аналіз кількісного та якісного складу педагогічних працівників свідчить про високу кваліфікацію та творчий потенціал колективу.    
SWOT-АНАЛІЗ кадрового забезпечення показав наступні сильні сторони ЗДО: належний рівень професійної компетентності персоналу; морально-культурний особистий досвід колективу; створена атмосфера спільної відповідальності за результати освітньої діяльності з боку всіх учасників освітнього процесу; активний розвиток колективу на шляху нововведень.        

Управлінська діяльність
Сучасний керівник закладу дошкільної освіти має реалізувати в своїй управлінській діяльності завдання які зазначені Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Положенням про заклад дошкільної освіти», Конвенцією про права дитини, Законом України «Про охорону дитинства». 
Перед керівником закладу дошкільної освіти стоять завдання динамічно розвивати зміст освітнього процесу, підвищувати його ефективність і якість. 
Директор закладу Черніцька Леся Василівна володіє основними рисами керівника сучасного ЗДО: творчий підхід до організації професійної діяльності, вироблення індивідуального стилю професійної діяльності, самостійність при конструюванні оригінальних управлінських рішень.
Планування контролю за станом освітнього процесу в закладі дошкільної освіти було системним, відповідало річним завданням закладу та було спрямоване не лише на виявлення недоліків, а й на глибоке вивчення стану освітнього процесу з метою його удосконалення, надання своєчасної допомоги вихователям. 
Адміністрацією ЗДО здійснювався систематичний контроль за плануванням освітнього процесу. Питання щодо виконання програмно-методичного забезпечення освітнього процесу перевірялись під час тематичного, оперативного та попереджувального контролю. Результати контролю заслуховувались на педагогічних радах, нарадах при директору, виробничих нарадах.
SWOT-АНАЛІЗ управлінської діяльності визначив наступні сильні сторони: моральна і психологічна згуртованість колективу; чіткість в розподілі обов’язків; перевага демократичного стилю управління.

Визначення шляхів удосконалення:    
    Стимулювання та заохочення праці педагогів.
    Сучасні підходи до управління ЗДО.
    Розширення можливостей професійної самореалізації.
    Підвищення ступеня відкритості висвітлення діяльності педагогічного колективу.


Методична робота
    Протягом 2023/2024 навчального року педагогічний колектив закладу працював над удосконаленням форм роботи щодо компетентнісного підходу до виховного процесу, створення стійкої позитивної мотивації до збереження та зміцнення власного здоров'я дошкільників, розвитку комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку.
Для цього у закладі дошкільної освіти було створено такі умови:
    традиційно проводились педагогічні ради, семінари-практикуми, педагогічні читання, зустрічі за круглим столом, колективні перегляди занять;
    розроблені перспективні плани роботи по навчанню та вихованню дітей;
    планомірно проводилась робота щодо покращення матеріально-технічної ЗДО, завдяки активній діяльності педагогів, Ради закладу та батьків;
    всі педагоги приймали активну участь в загальносадових заходах.
Система методичної роботи закладу дошкільної освіти з педагогічними кадрами у 2023/2024 навчальному році, в першу чергу, була спрямована на розв’язання завдань річного плану, а також на:
    удосконалення педагогічної майстерності вихователів;
    підвищення рівня професійної компетентності у питаннях виховання та навчання дітей дошкільного віку;
    розкриття творчого потенціалу педагогів та дітей.
В основу роботи було покладено індивідуальний підхід, гнучке використання різних форм і методів роботи з педагогами, як традиційних, так і інноваційних. 
         Методична робота з педагогічними кадрами у 2023/2024 навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів. Якісний аналіз рівня організації методичної служби в ЗДО показав, що всі форми методичної роботи (педради, консультації, семінари, семінари-практикуми, колективні перегляди занять) носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли розвитку творчої активності педагогів, підвищенню рівня їх професійної компетентності.
З метою вирішення завдань річного плану проводилися семінари, консультації,  диспути, засідання круглого столу, педагогічні брифінги, що сприяли збагаченню знань педагогів з проблемних питань та підвищенню їх професійного рівня. Педагогічні працівники не тільки змогли отримати теоретичні знання, а й реалізовували їх у роботі з дітьми.
Педагогічні ради залишались основною та найбільш продуктивною формою методичної роботи з педагогічним колективом, вони відзначались актуальністю, науковістю, доцільністю тематики та інноваційним підходом до їх проведення. А також забезпечували два напрями роботи:
    організаційно-педагогічний: затвердження планів роботи ЗДО на навчальний рік та на літній оздоровчий період, затвердження системи фізкультурно-оздоровчої роботи ЗДО, затвердження планів проходження курсової перепідготовки та атестації, підведення підсумків роботи за навчальний рік, аналіз освітнього процесу у ЗДО;
    науково-педагогічний: обговорення науково-методичної проблеми ЗДО і шляхів її реалізації, упровадження у практику роботи сучасних досягнень науки і перспективного педагогічного досвіду, підвищення кваліфікації педагогів тощо. 
На педрадах розглядались питання, які були актуальними щодо розв’язання основних завдань закладу дошкільної освіти на поточний начальний рік: реалізація Базового компонента (нова редакція), вдосконалення педагогічного процесу, ознайомлення з педагогічним досвідом, підвищення професійної майстерності педагогів. 
Форми проведення педрад вибирались таким чином, щоб забезпечити максимальну активність педагогів, на педрадах проводились ігрові вправи, диспути, виставки, педагогічні тренінги. Виконання рішень педрад сприяло поліпшенню методичного та матеріального забезпечення педагогічного процесу, підвищенню ефективності праці педагогів. Якість проведення педрад забезпечувала ретельна попередня підготовка педагогів.

Були проведені 4 педради за такими темами:

Засідання № 1. Організаційно – настановча педагогічна рада «Основні орієнтири нового навчального року у формуванні різнобічно розвиненої особистості».
Засідання № 2. «Основні аспекти та шляхи реалізації за освітнім напрямом «Дитина в соціумі» (соціально-громадянська компетентність дошкільника)».
Засідання № 3. «Національно-петріотичне виховання: засади української народної гри».
Засідання № 4. «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану.». 
До кожної педагогічної ради вихователі готували відкриті режимних моменти, які переглядались колективно, проводилась робота над помилками.    Також, відкриті покази – це ефективна форма методичної роботи, яка сприяла обміну досвідом роботи колег. 
Відповідно до річного плану в ЗДО проводились групові,                                    фронтальні, індивідуальні консультації за запитом педагогів та наслідками контролю, також тематичні консультації для педагогів, про що свідчать відповідні записи зроблені у журналі проведення консультацій. 
Осередком методичної роботи закладу дошкільної освіти залишається методичний кабінет, в якому зібрані необхідні матеріали та педагогічні посібники відповідно до вимог Базового компонента. В наявності всі чинні освітні та парціальні програми, законодавчі та нормативні документи, художня та навчальна література, матеріали періодичних видань. Всі матеріали методичного кабінету зібрані у картотеку та упорядковані відповідно до освітніх ліній розвитку.
        В кабінеті в наявності теоретичний та практичний матеріал з інноваційних технологій та методик. 

Визначення шляхів удосконалення якості методичної роботи закладу:
1. Надавати методичну допомогу педагогам щодо формулювання індивідуальних науково-методичних тем та поглибленої роботи над ними.
2. Забезпечити участь кожного педагога в основних методичних заходах на наступний навчальний рік.
3. Розробити графік взаємовідвідування занять педагогів.
4. Збільшення кількості впровадження педагогами інноваційних технологій.
5. Стимулювати та заохочувати педагогів.
6. Розширити можливості професійної самореалізації.
7. Підвищити ступінь відкритості висвітлення діяльності педагогічного колективу.
Організація та результативність освітнього процесу
Освітню діяльність колектив ЗДО здійснював на основі розробленого Плану роботи на навчальний рік і літній період. Працівники забезпечували зміст дошкільної освіти відповідно до БКДО, вимог освітньої програми закладу, складеної на основі програми розвитку дітей дошкільного віку від двох до семи років «Дитина», використовуючи навчально-методичні посібники, затверджені в установленому порядку Міністерством освіти і науки. Усі завдання протягом навчального року намагалися реалізовувати у тісній співпраці із батьками дітей.
Освітній процес здійснювався в закладі дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році на основі інтегрованого підходу, що передбачає впровадження розвивального навчання дітей з використанням прогресивного педагогічного досвіду щодо гармонійного розвитку особистості. 
Для ефективної роботи за освітньою програмою для дітей від двох до семи років «Дитина», а здійснення освітнього процесу ЗДО було розроблено: 
1. Навчальний план.
2. Розподіл організованої діяльності на тиждень.
3. Розподіл часу на процеси життєдіяльності дітей протягом дня.
Розподіл організованої діяльності на тиждень містить різноманітні види діяльності, як організованої педагогами (групові, підгрупові, міні-заняття, гурткові заняття, ігри, експериментально-пошукову діяльність, індивідуальну роботу), так і самостійної (художньої, ігрової, трудової). 
Планування освітньої роботи з дітьми дошкільного віку відповідає принципам актуальності, науковості, перспективності, доцільності, системності, послідовності. Календарно-тематичне планування педагогів закладу відповідає зазначеним вище принципам та навчальним програмам. 
Календарне планування складалося за розподілом часу на процеси життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх напрямів. 
Відповідно до розробленого плану заходів ЗДО на 2023/2024 навчальний рік у закладі успішно проведені тематичні тижні:
    Тиждень прав дитини «Свої права знай, про них ніколи не забувай», мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з основними правами дитини відповідно до Міжнародної Конвенції ООН, дати визначення понять «право» та «обов’язок»; вчити усвідомлювати свої можливості під час дотримання основних прав, правил та позитивно ставитися до себе, усвідомлюючи свою значущість для довколишніх; виховувати почуття гордості та любові до Батьківщини – України. 
    Тиждень «Моя Україна – моя Батьківщина». В умовах воєнного стану в Україні, спричиненого повномасштабним вторгненням росії в Україну, національно-патріотичне виховання дошкільників буде і надалі важливою складовою освітнього процесу ЗДО, завдання національно-патріотичного виховання залишаться актуальними і у наступному навчальному році.
    Тиждень рідної мови, мета якого: популяризація державної мови, виховання шанобливого ставлення до рідної української мови, традицій та звичаїв українського народу.
 Відповідно до цих заходів педагогічні працівники провели ряд цікавих форм і видів діяльності. Проведена відповідна робота з батьками вихованців. 
Завданнями вдосконалення роботи з підготовки дітей до шкільного навчання на наступний період є: 
1. Соціалізація дошкільників як важливий фактор підготовки дитини до школи.
2. Корекція мовлення засобами нетрадиційних форм та методів, розвиток дрібної моторики руки; 
3. Формування адекватної самооцінки, зниження рівня тривожності.
       Педагогами нашого закладу систематично проводилася відповідна робота з батьками: батьківські збори, консультації, наочно-інформаційні повідомлення, актуальні для певної вікової групи. Завдяки співпраці з батьками досягнуто значних результатів у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку, вдосконаленні навчально-матеріальної бази.  
Фотоматеріали усіх цікавих форм роботи з дітьми протягом навчального року систематично висвітлювалися в групах вайбер, на сайті ЗДО та групі facebook.  
Педагоги закладу активно взаємодіють з батьками, працюють над вдосконаленням системи комунікації з ними. Робота з батьками наших вихованців тісно взаємопов’язана з усіма напрямками роботи дошкільного закладу, а саме:
• адміністративно-господарською службою: проведення вступної бесіди та інструктажу, проведення благодійних акцій, проведення спільної господарської діяльності, залучення батьків до участі в толоках, облаштуванні території тощо;
• методичною роботою: проведення групових та загальних батьківських зборів, виготовлення куточків для батьків, проведення відкритих переглядів занять тричі на рік, участь батьків у проведенні свят та розваг;
• психологічною службою: спільна робота з оптимальної адаптації дітей, використання методів діагностування сім’ї (анкети, опитувальники, тести), тренінги для батьків;
• медична робота: ознайомлювальні бесіди про стан здоров’я малюка, консультації з батьками, своєчасність та розповсюдження даних антропометричних змін, рекомендації щодо збалансованого харчування дитини, оздоровчі та загартовуючі процедури.
З метою задоволення потреб у наданні освітніх послуг протягом року проводилось неодноразове анкетування батьківського загалу на предмет оцінювання роботи колективу. Анкетування батьків засвідчило такі результати роботи дошкільного закладу у співпраці із сім’ями вихованців:
• визначення рівня задоволення дітей від відвідування закладу показало, що 83% вихованців закладу відвідують його із задоволенням і тільки 13% в залежності від настрою, та 4% невдоволених реакцією дитини, на що буде спрямовано роботу педагогів та адміністрації.
• рівень задоволеності батьків організацією роботи закладу загалом та складом його працівників довів, що заклад рухається в потрібному напрямку тому що, 98% батьків оцінили рівень нашої роботи, як високий і лише 2% стверджують, що досягнення закладу знаходяться на середньому рівні.
Вихователі дошкільного закладу постійно поновлювали інформації в батьківських куточках, залучали батьків до організації освітньо-виховного процесу. Вдало проходили спільні виставки робіт батьків і дітей за різними темами, конкурси малюнків, спільні свята та розваги. Протягом року проводились спільні заходи та виставки.
Слід звернути увагу на слабкі сторони: недостатнє впровадження ІКТ-технологій в освітню роботу закладу; потреба в оновленні освітнього простору ЗДО відповідно до вимог сучасності.
Безпека життєдіяльності учасників освітнього процесу
Сьогодні проблема безпеки розглядається, як базова потреба людини, тому на заклад дошкільної освіти покладається відповідальність за цілеспрямоване формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я, адекватних реакцій на різноманітні чинники ризику для життя.
Відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці», на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 01.08.2001 № 563 «Про затвердження Положення про організацію роботи з охорони праці учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти» (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 20.11.2006 № 782), від 31.08.2001 № 616 «Про затвердження Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час освітнього процесу в навчальних закладах», у ЗДО постійно проводилась відповідна робота щодо запобігання травматизму та збереження життя і здоров’я дітей. 
Отже, перед колективом ЗДО у минулому навчальному році стояли наступні завдання:
•    підвищення ефективності освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя;
•    поглиблення теоретичних знань та закріплення практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільнят ціннісного ставлення до власного здоров’я і життя;
•    пропагування здорового способу життя серед батьків та їхніх дітей;
•    інтегрування родинного і суспільного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.
Робота з безпеки життєдіяльності планувалася відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) та проводилася із залученням дітей, батьків та працівників закладу до різних форм роботи: занять, ігрової діяльності, театралізованої діяльності, свят та розваг, конкурсів, бесід (індивідуальні, групові та колективні), екскурсій, читань художньої літератури з використанням українського фольклору, самостійно-художньої діяльності, психогімнастик, пошуково-дослідницької діяльності, моделювання ситуацій та їх розв’язання.
З метою підвищення рівня обізнаності працівників щодо безпеки життєдіяльності вихованців протягом року директор закладу та вихователь-методист провели ряд бесід, консультацій та інструктажів для працівників закладу. З працівниками закладу щомісячно проводились навчальні та практичні заняття за Програмою загальної підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях.
Протягом року проводились заняття в групах з питань ознайомлення дітей з правилами безпеки життєдіяльності, протипожежної безпеки, навчання дітей безпечної поведінки в оточуючому середовищі.
В кожній групі обладнано осередки безпеки. Вихователі систематично проводять практичні заняття щодо опанування дітьми навичок протипожежної, дорожньо-транспортної та іншої безпеки. 
Під час тижня безпеки  були проведено навчальне тренування «Дії  персоналу ЗДО після сигналу: «Увага! Всім», метою якого було формувати в дітей поняття про причини подання сигналу, учити правила поведінки під час екстремальних повідомлень.
Усі заходи сприяли усвідомленню значення безпеки життєдіяльності дітей, допомогли дітям, їх батькам і співробітникам ЗДО узагальнити свої знання про вміння правильно діяти у надзвичайних ситуаціях  та про значення здоров’я і безпеки у житті людини.
    Отже, підсумовуючи роботу з безпеки життєдіяльності можна зазначити, що робота з вказаного напряму проводилась на досить високому рівні.
    У відповідності до вимог велась документація закладу дошкільної освіти, систематизована нормативно-правова база з питань ОП, ПБ, ЦЗ, БЖД. Всі працівники закладу обізнані та виконують вимоги законодавчих документів. Своєчасно видавались накази, призначались відповідальні за роботу із запобігання всіх видів дитячого травматизму та відповідальні за життя та здоров'я вихованців під час екскурсій, свят та інших заходів. Своєчасно проводились вступні, первинні, цільові, позапланові інструктажі.
Як результат протягом 2023/2024 навчального року не зафіксовано жодного нещасного випадку з учасниками освітнього процесу.
У закладі створено умови для безпечного проведення освітнього процесу та праці співробітників ЗДО. У наявності вся нормативна база з охорони праці та пожежної безпеки. Заходи, передбачені планом, по збереженню та зміцненню матеріальної бази виконані повністю. Для укриття під час повітряної тривоги, в ЗДО є підвальне приміщення – загальна площа 100 кв2, вхід до сховища не захаращений, захищений від атмосферних опадів навісом, електрообладнання справне.
В 2023/2024 навчальному році закладом дошкільної освіти виконано вимоги БКДО та освітньої програми з розділу «Безпека життєдіяльності дошкільників». Досягнуто очікуваних результатів: удосконалення знань та навичок педагогічних працівників з формування у дітей цілісного ставлення до власного здоров’я та життя; поліпшення якості освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя в умовах воєнного стану; закріплення уявлень дітей про можливі небезпечні ситуації природного, техногенного, медичного, біологічного, воєнного  характеру та відпрацювання стереотипів поведінки дошкільників в умовах загрози та виникнення різних надзвичайних ситуацій.
 
Організація харчування
Належний рівень організації харчування є важливою умовою комфортного перебування дітей у закладі дошкільної освіти. Організація харчування дітей в ЗДО здійснюється відповідно до вимог НАССР: встановлено доцільний режим харчування, наявні меню-вивіски про меню на день, об'єм страв для дітей раннього-молодшого та середнього-старшого дошкільного віку, графіки видачі їжі, добові проби, призначено відповідальних осіб за організацію харчування, ведеться контроль за дотриманням правил організації харчування з боку медсестри та адміністрації. Харчоблок, комора, система холодного та гарячого водопостачання, технологічне та холодильне обладнання в робочому стані. 
Харчування в ЗДО здійснюється відповідно до примірного двотижневого меню. 
Систематично здійснюється щоденний контроль за організацією харчування дітей старшою медичною сестрою та директором, забезпечується контроль за організацією повноцінного, безпечного та якісного харчування дітей, за якістю продуктів харчування, що поставляються в ЗДО, правильністю їх зберігання, дотриманням термінів реалізації. 
Обладнання харчоблоку відповідає нормативним вимогам НАССР: харчоблок забезпечений достатньою кількістю кухонного посуду, інвентарю, санітарним і спеціальним одягом (халати, фартухи, хустки, ковпаки тощо) все промарковане, використовується лише за призначенням та замінюються при забрудненні, посуд на харчоблоці має обов’язкове маркування.
В закладі виконуються всі протиепідемічні заходи щодо запобігання спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь. Планово проводиться контроль за санітарно-гігієнічним станом харчоблоку, технологією приготування їжі, умовами її зберігання і дотриманням термінів реалізації, виконанням норм харчування.
Створено умови для формування культурно-гігієнічних навичок здобувачів дошкільної освіти. За дитиною закріплено постійне місце за столом, розмір стола та стільця відповідає до зросту дитини. Перед кожним прийомом  їжі стіл сервірують згідно з меню.
Продукти харчування у ЗДО зберігаються у коморі (відповідно до умов їх  зберігання при відповідній температурі з урахуванням товарного сусідства). Терміни реалізації продуктів виконуються чітко. Продукти, що швидко псуються, використовуються тільки у терміни, зазначені у накладній відомості. Режим  харчування у кожній віковій групі ЗДО дотримується. Роздача їжі проводиться згідно з вихідними нормами.
З вищезазначеного можна зробити висновок, що рівень організації роботи з харчування відповідає нормативним вимогам. 

 Узагальнені висновки щодо здобутків, труднощів, недоліків у роботі ЗДО
Аналіз роботи ЗДО за навчальний рік показав, що для реалізації поставлених завдань були об´єднані зусилля педагогічного колективу та адміністрації. Вдало підібрані форми методичної роботи з кадрами позитивно вплинули на організацію життєдіяльності та рівень досягнень дітей. Річний план за минулий навчальний рік виконано. Роботу педагогічного колективу за минулий навчальний рік оцінено як задовільну. 
Водночас, як зазначалось в аналізі, є проблеми, які надзвичайно актуальні на сучасному етапі освітньої діяльності, а тому потребують вирішення у новому навчальному році.
Виходячи з недоліків роботи, зазначених вище, у наступному навчальному році слід спрямувати діяльність усіх служб ЗДО на удосконалення роботи з різних аспектів життєдіяльності закладу, а саме:
1.    Прищеплення дошкільникам шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій українського народу, любові до сім’ї, рідного міста, Батьківщини.
2.    Продовжити запровадження в освітній процес здоров’язберігаючих технологій.
3.    Здійснювати роботу щодо створення безпечного освітнього простору, забезпечення особистої безпеки усіх учасників освітнього процесу.
4.    Продовжувати створювати умови для виховання патріотично свідомого дошкільника з високими морально-духовними якостями засобам національно-патріотичного виховання.
5.    Забезпечити наступність між дошкільною та початковою ланками освіти.
6.    Спонукати педагогів до творчої ініціативи в пошуках нових форм і методів професійної діяльності для надання якісних освітніх послуг.
7.    Модернізувати матеріально-технічну базу ЗДО, сприяти у створенні сучасного освітнього простору із застосуванням інформаційно-комунікативних технологій.
8.    Удосконалювати механізм моніторингу якості освітнього процесу.
9.    Забезпечувати тісну взаємодію з родинами вихованців, через урізноманітнення форм спільної діяльності.

Змістове наповнення роботи закладу дошкільної освіти на 2024-2025  навчальний рік
Провівши детальний аналіз діяльності ЗДО за 2023/2024 навчальний рік та оцінивши усі сильні і слабкі сторони у роботі нашого колективу в умовах воєнного стану в Україні, у наступному 2024/2025 навчальному році адміністрація та колектив закладу спрямує свою діяльність на дотримання вимог організації освітніх і управлінських процесів закладу та внутрішньої системи забезпечення якості освіти за напрямом оцінювання «Здобувачі дошкільної освіти (освітній процес та компетентність дітей)» із визначенням річних завдань на майбутній період:
    Забезпечити ефективність освітньої діяльності через запровадження Внутрішньої  системи забезпечення якості освіти та оцінювання напряму: «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти».
    Продовжувати створювати максимально безпечні умови для вихованців в умовах воєнного  стану. Удосконалити партнерську взаємодію між  закладом освіти та місцевими органами управління освітою та органами  виконавчої влади, представниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій і Національної поліції.
    Консолідувати зусилля педагогів і батьків щодо формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку, утвердження активної позиції громадянина,  формування позитивного образу своєї країни, виховання ціннісного ставлення до своєї родини як частини українського  народу, його історії, традицій, культури.
    Розвивати мовленнєві активності у дітей дошкільного віку через використання всіх компонентів мовлення у різних формах та видах дитячої діяльності.  
    Створювати умови для формування ігрової компетентності вихованців шляхом збагачення ігрового середовища, впровадження сучасних ігрових методик.
    
Вересень
I Діяльність структур колегіального управління

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1
    З метою спрямування діяльності педагогічного колективу на виконання законодавчо-нормативних та інструктивно-методичних документів у галузі освіти, підвищення науково-методичного рівня та професійних компетентностей педагогів дотримуватися виконання вимог нормативно-правової бази на 2024/2025 навчальний рік.    протягом місяця
    директор
методист
    
2
    З метою підвищення теоретичного рівня та фахової майстерності педагогів забезпечити участь кожного педагога в роботі районних та садових методичних заходів.    згідно з планом роботи ЦПРПП, ЗДО    
директор методист
    
3
    Проведення ознайомлення з нової методичною літературою, кращого розвивального дидактичного матеріалу; огляд нормативних документів, новинок методичної літератури та фахової періодики.    постійно
    методист
    
4
    З метою підвищення якості освітнього процесу та фахової майстерності педагогів:
    проводити взаємо відвідування занять між колегами;
    здійснювати контроль за підготовкою педпрацівників до робочого дня та веденням ділової документації згідно вимог.    протягом року    директор методист    
5    Засідання педагогічної ради: Організаційно–настановча. Про завдання діяльності колективу та пріоритетні напрямки створення іміджу сучасного закладу дошкільної освіти.    28.08    директор методист    Доповідь надати у вигляді слайдів в ел.вигл.
6    Методична платформа: «Інноваційні технології в закладі дошкільної освіти – сучасний погляд на навчання».    протягом року    педагоги    
7    Педагогічна година: «Основні пріоритети освітньої роботи у новому навчальному році в умовах воєнного стану».    05.09    директор методист    
8    Консультація для вихователів: «Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир».
    протягом місяця    методист    
9    Забезпечення умов для  навчання та оволодіння педагогами інформаційно-комунікаційними технологіями та їх широкого використання в освітньому процесі ЗДО.    протягом місяця    методист    

II Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності

№    Зміст роботи    Форма відображення    Вид контролю    Термін проведення    Відповідаль-
ний
1    Робота щодо вивчення правил дорожнього руху та ОБЖ.
    картка аналізу    оператив-ний    2 тиждень    директор методист
2    Організація ранкового прийому та підготовка до робочого дня.    картка аналізу    оператив-ний    протягом місяця    директор методист

III Організаційно –педагогічна робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Заходи на честь «1 вересня – День знань»: 
    оформлення групових кімнат;
    проведення занять, розповіді та бесіди, пов'язані із святом, для формування інтересу до навчання;
    організація ігрових ситуацій, пов'язаних із шкільною тематикою, наприклад, «Шкільний день»;
    сюжетно-рольова гра «Школа»;
    музична розвага.    2 вересня    музичний керівник вихователі    
2    Систематично проводити 
«Дні здоров'я».    остання п’ятниця місяця    інструктор з фіз. вих.    
3    Залучати батьків до посильної   участі в оснащенні предметно-просторового розвивального середовища у групах.    протягом року    методист
вихователі
    
4    Створення бази даних дітей неохоплених дошкільною освітою.
    до 08.09    педагоги    
5    Створення бази даних дітей пільгового контингенту ЗДО.    протягом року    директор методист
    
6    Провести анкетування для визначення потреб та вимог батьків до дошкільної освіти і задоволенні їхніх потреб у додаткових освітніх послугах.
    протягом місяця    директор методист    
7    Провести тиждень правил вуличного руху.
    2 тиждень    вихователі    
8    Заходи до міжнародного Дня миру:
    проведення коротких бесід про важливість миру в світі;
    обговорення понять, пов'язаних із миром, таких як дружба, взаєморозуміння та толерантність;
    виготовлення символічних виробів, таких як голуби, які є універсальним символом миру;
    читання казок та історій про те, як важливо жити у мирі;
    вивчення віршів та пісень, присвячених темі миру.    19.09 (20.09)    вихователі    
9    Поповнити в групах ігрове та навчальне  середовище: 
-куточки усамітнення;
-атрибути для сюжетних ігор.    протягом року    вихователі    

10    Удосконалювати систему роботи з батьками дітей дошкільного віку з метою забезпечення ефективної взаємодії ЗДО та сім’ї щодо розвитку та виховання дітей.    
протягом року    
адміністрація    
11    Всебічно вивчати становище, статус родини шляхом анкетування батьків, відвідування родин та моделі взаємодії з ними для здійснення диференційованого підходу у вихованні дітей.    постійно    адміністрація    
12    Організувати до Міжнародного дня краси «День креативних зачісок».    09.09    музичний керівник вихователі    

IV Робота методичного кабінету

№                                     Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Скласти та затвердити перспективни план атестації та підвищення кваліфікації.
    протягом місяця    директор
методист    
2    Забезпечувати оновлення та поповнення інформації на сайті ЗДО та сторінці facebook.    постійно    методист
    
3

    Активно використовувати в адміністративній діяльності та виховному процесі ресурси мережі Інтернет.    
протягом року
    
директор методист    
4
    Огляд з підготовки груп до навчального року. Укомплектування груп згідно нормативним вимогам.    02.09    директор методист    
5    Надати допомогу вихователям в оформленні  куточка для батьків, обладнанні предметно-ігрового середовища в групах.
    06.09    директор методист    
6
    Оформити стенд: «Атестація педагогічних працівників у 2024 -2025 навчальному році».    до 20.09    методист    
7    Оформити стенд: «Графік проходження курсів педагогічних працівників у 2024 -2025 навчальному році».    До кінця 2024 р
    методист    

V Адміністративно – господарська робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
2    Комплектація вікових груп дітьми, педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом.    до 06.09    директор медсестра    
3    Тарифікація педагогічних працівників.    вересень
    директор    
4    Стан організації харчування.

    з 16.09-20.09
    старша медсестра
завгосп    
5    Перевірити надійність укріплення дитячих, іграшкових меблів, оформлення актів.    
до 01.09    директор завгосп    
6    Контроль за економним використанням електроенергії, води.    протягом року    завгосп
працівники ЗДО.    
7    Здійснювати контроль за ефективністю та раціональністю використання бюджетних асигнувань та благодійних надходжень .    щомісяця    голова БК
директор    
9    Сприяти оновленню ігрових майданчиків.    протягом місяця    директор завгосп    


Жовтень
I Діяльність структур колегіального управління

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1

    «Педагогічні зустрічі» (онлайн-консультування, онлайн-зустрічі, онлайн-презентації) з колегами ЗДО з метою обміну досвідом роботи з питань планування освітнього процесу за вимогами оновленого БКДО, проєктування освітнього простору, контролю і управління в ЗДО тощо.
    протягом
року
    директор 
    
2

    Педагогічна година «Ігромайстерня для розвитку успішної особистості».    
03.10    
методист
    
3    Консультація для вихователів «Безпека на ігровому майданчику: п’ять травм, яким ви можете запобігти».    протягом місяця
    методист
    
4    Підтримка формування професійної ідентичності педагогів та підвищення їх мотивації до професійного розвитку.    протягом року     методист    
5    Колективний перегляд: 
    Довкілля вивчаємо, все-все помічаємо.
    Міжнародний день музики.    протягом місяця        

II Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності
№    Зміст роботи    Форма відображення    Вид контролю    Термін проведення    Відповідаль-
ний
1    Проведення ранкової гімнастики.
    картка аналізу
    оперативний
    протягом місяця    директор методист
2    Зміст та якість планування.
    картка 
аналізу    оперативний    протягом місяця    директор методист
3    Організація заняття з розділу програми «Мовлення дитини».
    картка
аналізу    попереджу-
вальний     протягом місяця    директор методист

III Організаційно –педагогічна робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Організація виховної роботи з батьками дітей, зокрема проведення зустрічей, батьківських зборів, консультацій та семінарів щодо патріотичного виховання.    протягом місяця    вихователі
муз. керівник    
2    Парад музичних інструментів до Міжнародного дня музики.     01.10    муз. керівник вихователі    (ДВ №3)
3    Проведення осінніх свят та розваг.    протягом місяця    муз. керівник    
4    Забезпечити постійну інформованість батьків про роботу закладу на час дії правового режиму воєнного стану.
    постійно    методист    
5    Загальні батьківські збори.
    04.10    директор    
6    Виставка малюнків «Золота палітра осені: дитячі перлини мистецтва».
    протягом місяця    вихователі    
7    Виставка сімейної творчості: «Природна магія: творчість сімейних рук та природних дарів». (Осінні дива власноруч).    20.10    вихователі    
8    Заходи до дня працівників освіти:
    конкурс на кращу листівку для працівників освіти;
    концерт малят до Дня працівників ЗДО: «Маленькі артисти вітають наших наставників».
    
перша неділя жовтня    
методист
вихователі музичний керівник    


IV Робота методичного кабінету

№                                     Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1
    Педагогічна  година: Результати оцінювання планів роботи вихователів відповідно до картки оцінювання.     07.10    методист    

2     Постійно проводити роботу щодо підвищення комп’ютерної грамотності педагогічних працівників.    протягом року    методист    

V Адміністративно – господарська робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Удосконалювати матеріально-технічну базу дошкільного закладу.    щомісячно    директор    
2    Перевірка дотримання робітниками
інструкцій з охорони праці та інструкцій під час дії воєнного стану.    протягом місяця    завгосп    
3    Рейд – перевірка готовності ЗДО до
опалювального періоду.    до 04.10    завгосп оператор газової котельні    
5    Підготовка території ЗДО та укриття до зимового періоду.    протягом місяця    завгосп    
6    Забезпечити дошкільний заклад пісочно-сольовою сумішшю для посипання доріжок під час ожеледиці.    протягом місяця    завгосп    

Листопад
I Діяльність структур колегіального управління

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1


    З метою підвищення якості проведення атестації вивчити систему роботи педпрацівників, які підлягають черговій атестації.    протягом року    директор члени атестаційної комісії    
2    Засідання  педагогічної ради            «Організовуємо ігрову діяльність дошкільників за сучасним форматом».    20.11    директор методист    Доповідь надати у вигляді слайдів в ел.вигл.
3    Колективний перегляд: «Сік із яблук приготуємо і самі ним посмакуємо» інтегроване заняття.    
протягом місяця    
    
4    Консультація для вихователів: «Як забезпечити високий ступінь активності та свободи дитини в організації ігрової діяльності».     протягом
місяця    методист    
5    Створення власних освітніх ресурсів (методичні розробки, презентації, публікації професійної тематики тощо) та їх оприлюднення з метою обміну досвідом роботи з колегами.    протягом року
    методист    
6    Надавати методичну допомогу  педагогам у підготовці до  педагогічних рад, семінарів,  тематичних тижнів.    протягом року    методист    

II Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності
№    Зміст роботи    Форма відображення    Вид контролю    Термін проведення    Відповідаль-
ний
1    Професійна майстерність вихователів, які атестуються.
    картка аналізу    оператив-ний    до березня    директор методист
2    Ведення  вихователями  ділової  документації.    картка аналізу    оператив-ний    протягом місяця    директор методист
3    Стан пізнавальної активності дітей на занятті.    картка
аналізу    оператив-ний    протягом місяця    директор методист
4    Аналіз планування та педагогічний супровід ігрової діяльності дітей.    довідка до педради    тематичний    11.11-15.11    директор методист

III Організаційно –педагогічна робота

№    Зміст роботи    термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Надавати батькам інформацію про умови перебування дітей в ЗДО (також про умови перебування дітей в укритті під час повітряної тривоги).    постійно    директор методист
вихователі    
2    Конкурс  «Кращий куточок сюжетно-рольових ігор».    15.11.    вихователі    
3    Заходи народознавчого спрямування до свята Андрія:
    бесіда про народні обряди, пов'язані із святом Андрія.
    обговорення традицій, пов'язаних із цим днем.    30.11    вихователі    
4    Регулярне підвищення кваліфікації вихователів та педагогічного колективу з питань патріотичного виховання, участь у семінарах, тренінгах, конференціях.    протягом року    методист    

IV Робота методичного кабінету

№                                     Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Забезпечення накопичувального фонду наукових та методичних матеріалів: статті, інструктивно-методичні матеріали.    
протягом  року    
методист    
2
    Надання методичної допомоги вихователям, які атестуються.
    протягом  року    директор методист    

V Адміністративно – господарська робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Провести інвентаризацію та списання майна.    до 29.11    завгосп     
2    Залучати спонсорські кошти та благодійні внески на оновлення матеріально-технічно бази закладу.    протягом року    завгосп
    
3    Перевірка ведення документації з організації харчування.    протягом місяця    директор    
4    Проводити з працівниками закладу теоретичні та практичні заняття з ЦЗ та дії працівників за сигналом повітряної тривоги.    
1р. в кв.    керівник ЦЗ
призначена особа з ЦЗ    
5    Аналіз відвідування дітьми дошкільного закладу. Правильність ведення табелів відвідування.
    до 15.11    директор    
6    Контроль за раціональним витрачанням
електроенергії та води.
    протягом місяця    директор    
7    Забезпечити заклад інвентарем для чищення снігу.
    протягом місяця    завгосп    
                                       
Грудень
I Діяльність структур колегіального управління

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1

    Активне залучення педагогічних працівників до індивідуальної самоосвітньої діяльності – однієї з основних форм самоосвіти педагога,   показника його професіоналізму, оновлення й удосконалення  знань, умінь і практичних навичок, особистого професійного розвитку.    протягом року    методист

    
2    Консультація для вихователів: «Формування соціально-громадянської компетентності дошкільників в різних видах діяльності».
    протягом місяця    методист
    
5    Впровадження сучасних підходів та інноваційних технологій в навчально-виховний процес з метою покращення якості освіти.
    протягом року    методист    
6    З метою запобігання методичних помилок систематично здійснювати контроль за змістом та якістю перспективного, календарного планування. 
    протягом місяця    методист    

II Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності

№    Зміст роботи    Форма відображення    Вид контролю    Термін проведен-ня    Відповідаль-
ний
1
    Організація та проведення святкових ранків.
    картка аналізу    оперативний
    протягом року    директор методист
2
    Організація занять з сенсорно-пізнавального розвитку.
    картка аналізу
    оперативний    протягом місяця    директор методист
3    Готовність вихователів до організованої навчально-пізнавальної діяльності дітей.
    картка аналізу    вибірковий    протягом місяця    директор методист

III Організаційно –педагогічна робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Розвага «День Святителя Миколая Чудотворя».    06.12    музичний керівник,
вихователі    
    Заходи до Дня української хустки, участь у всеукраїнському флешмобі.
    07.12    вихователі    
2     Виставка малюнків «Сніжна казка: зимові фантазії дитячих сердець».
    до 13.12    вихователі    
3    Виставка вертепів «Різдвяні інсталяції».    до 20.12    вихователі    
4    Підготовка та проведення Новорічних свят.    протягом місяця    музичний керівник,
вихователі    
4    Залучити батьків до участі в підготовці та проведенні новорічних свят.     протягом місяця        
5    Лялькова вистава «Різдвяна рукавичка» або «Рукавичка на новий лад».    25.12    методист музичний керівник,
вихователі    
6     З метою підвищення рівня мотиваційної готовності дітей до навчання у школі систематично використовувати в роботі бесіди та читання творів про школу.
    протягом року    вихователі    

IV Робота методичного кабінету

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Надавати методичну допомогу педагогічним працівникам щодо підвищення  професійної, підготовки та проведення освітнього процесу з дітьми, роботи з батьками вихованців.    протягом місяця    вихователі     
2    Створення та використання методичних матеріалів для формування культури українського мовлення у дітей.    протягом року    методист    
3    Коло ідей «Використання освітніх технологій в роботі з дітьми».    19.12    вихователі    

V Адміністративно – господарська робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Контроль за виконанням правил пожежної безпеки під час новорічних свят.    з 09.12 по 20.12    завгосп    
2     Рейд – перевірка виконання працівниками та дітьми в музичній/ спортивній залі вимог безпеки життєдіяльності.     04.12 по 06.12
    завгосп  методист    
3    Забезпечити необхідний тепловий режим в ЗДО. Постійний контроль.    протягом місяця    завгосп оператор котельні    

Січень
I Діяльність структур колегіального управління

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітка
1    Вивчення стану самоосвіти педагогів з метою забезпечення її методичного супроводу. Ведення щоденника з підвищення професійного рівня педагога, як обов’язкової документації.    протягом місяця    директор методист    
2     Проведення семінару на тему: «Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини».    19.01    методист    
3    
Колективний перегляд:
    Із патроном нам цікаво грати, небезпеку вчитись виявляти.
    «День народження сніговика».
    
протягом місяця    

    
4    Консультація для вихователів: «Розвивальне середовище не напоказ, а для дітей».
    протягом місяця    методист    
5    Педагогічна година: «Методичні новини».
    16.01    методист    
6    Тренінг: «Як створити сучасний освітній простір» (принципи та засоби формування освітнього простору.
    протягом місяця    методист    

II Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності

№    Зміст роботи    Форма відображення    Вид контролю    Термін проведення    Відповідаль-ний
1

    Аналіз проведення музичного заняття.
    картка аналізу     попереджувальний     протягом
місяця
    директор методист
2    Організація спостереження.
    картка аналізу    вибірковий    протягом місяця    директор методист
3    Організація трудової діяльності дітей.
    картка аналізу    оперативний    протягом місяйця    директор методист

III Організаційно –педагогічна робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Спільне засідання «круглого столу» з питання формування готовності дітей старшого дошкільного віку за програмою «Дитина».
    протягом місяця    методист
вихователі старшої групи    
2    Санітарно - просвітня робота Провести бесіди та лекції для батьків з питань раціонального харчування дітей, профілактики різних інфекційних захворювань.
      протягом місяця    медсестра    
3    Тематичний  день «Моя Україна – моя Батьківщина» до Дня Соборності.    22.01    вихователі    
4    Заходи до Дня затвердження Державного прапора України: 
    проведення занять, присвячених історії та символіці України;
    розповіді про значення національного прапора України та його історію;
    виготовлення національних символів та прапора України з паперу, тканини, пластиліну тощо
     розмальовка національних символів та прапора України.
    

28.01    

методист
вихователі    

IV Робота методичного кабінету

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Підготовка творчих доробків педагогічних працівників для участі у  загальноміській виставці-конкурсі педагогічних ідей та інновацій.
    протягом місяця    директор методист    
2    Поглиблення інформаційно-комп’ютерного напряму самоосвіти з метою підвищення професійного рівня педагогів у міжатестаційний період.
    протягом року    директор методист    
3    Розробка методичних рекомендацій для вихователів: «Організація і планування роботи з розвитку мови та мовленнєвого спілкування».
    протягом місяця    методист    
4    Здійснювати постійний контроль за ефективним використанням наявної комп’ютерної техніки та мережі Інтернет.
    протягом року    методист
вихователі    

V Адміністративно – господарська робота

    
    №    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
    1    Забезпечити необхідний тепловий режим в ЗДО. Постійний контроль.
    протягом місяця    завгосп опер. кот.    
    2    Санітарний стан приміщень та укриття.
    протягом місяця    медична сестра    
    3    Стан посуду  на групах. Відповідність санітарно – гігієнічним вимогам.
    протягом місяця    медична сестра    
    4    Оформлення річного статистичного звіту за формою    85-К. 
    до 10.01.    директор    
    5    Контролювати роботу кухарів:
закладку продуктів харчування; технологію та якістю приготування страв; відповідність норм видачі порцій на групи.    постійно    директор    

Лютий
I Діяльність структур колегіального управління

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки 
1    Засідання педагогічної ради:  «Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку».
    20.02    директор методист    
2    Моніторинг сайтів МОН, МОЗ, ІМЗО, ДСЯО, управління освіти,  ЧОІППО та ін.
    протягом місяця    директор методист    
3    Колективний перегляд: 
Тематичне заняття з українознавства «Віртуальна подорож рідним краєм».
    
21.02    
    
4
    Педагогічна година ««Традиції  народного виховання сучасного маленького українця».    06.02    методист
    
5    Консультація для вихователів: «Сучасні підходи до розвитку мовлення дітей».    протягом місяця    методист


    

II Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності

№    Зміст роботи    Форма відображення    Вид контролю    Термін проведення    Відповідаль-
ний
1    Аналіз результативності роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей.    довідка до пед. ради

    тематичний
    03.02-07.02    директор методист
2    Дотримання режиму дня.    картка аналізу    попереджу-вальний    протягом 
місяця    директор методист
3    Аналіз діяльності педагога під час освітньо-виховного процесу.    картка аналізу
    оперативний

    протягом 
місяця 
    директор методист

III Організаційно –педагогічна робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки

1    Заходи до Дня єднання:
    обговорення того, що означає "єднання" та "спільність";
    пояснення важливості об'єднання та підтримки один одного.
    читання казок та історій, де головні герої демонструють дружбу та єднання.    

14.02 (16.02)

    

методист
вихователі    

2    Заходи до Дня Державного герба України: 
    бесіда про символіку Державного герба України, його історію та значення. Діти можуть розглянути картинки зображень герба та спробувати відгадати, що вони означають;
    малювання герба України за допомогою шаблонів та фарб;
    гра "Знайди символ", де діти повинні знайти символи герба на картинках, які пов'язані з історією України.    

19.02    

вихователі    
3    Тематичний день «Моя рідна мова, мова калинова» до Міжнародного дня рідної мови.    21.02     вихователі    
4    Міжнародний день рідної мови.    21.02    вихователі    
5    Робота з книжкою Р. Романишин та А. Лесіва «Війна, що змінила Рондо» до дня повномасштабного вторгнення росії проти України (ДВ №11 2023).    22.02    вихователі ст. гр.    

IV Робота методичного кабінету

№                                     Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Розробка методичних рекомендацій з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку.
    протягом місяця    
методист    

V Адміністративно – господарська робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1     Ремонт дитячих меблів ( стільчиків, столів, ліжечок).    протягом місяця    завгосп вихователі    
2    Стан кладових  приміщень, холодильників завгоспа.    протягом місяця    директор медична сестра    
3    Забезпечити необхідний тепловий режим в ЗДО. Постійний контроль.    протягом місяця    завгосп, оператор котельні    
4    Підтримувати у робочому стані систему водопостачання, опалювальну систему.     протягом місяця    завгосп директор    


Березень
I Діяльність структур колегіального управління

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітка 
1    «Мій педагогічний досвід!» (виставка узагальнених матеріалів, педагогів, що атестуються).    
протягом місяця    
методист    
2
    Консультація для вихователів «Педагогічна і виховна цінність казки для дітей дошкільного віку».    протягом місяця    методист    
3    Колективний перегляд: «Притулок для тварин «Щасливі хвостики» сюжетно-рольова гра».    протягом місяця        
4    Семінар – практикум: «Патріотичне виховання засобами інтегрованої освітньої діяльності».    
14.03    
методист    
5    Педагогічна година: 
«Формування національно-патріотичної самосвідомості дошкільників у різних видах діяльності».    
13.03    
методист    

II Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності

№    Зміст роботи    Форма відображення    Вид контролю    Термін проведення    Відповідаль-
ний
1    Виховання культурно-гігієнічних навичок.    картка аналізу
    епізодичний

    протягом
місяця    директор методист
2    Організація та проведення ранкової гімнастики.    картка
аналізу    епізодич-ний    протягом
місяця    директор методист

III Організаційно –педагогічна робота


№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Виставка: «Весняна фантазія: малюнки, які оживають разом із природою».    протягом місяця    вихователі    
2    Провести святкові весняні ранки.     протягом місяця    муз. керівник
вихователі    
3    Заходи до Дня Державного Гімну України: 
    розповідь про історію гімну України та його значення для нації;
    прослуховування гімну та спільне співання;
    показ відео-ролика про символіку держави та її значення для України.    
10.03    

муз. керівник
вихователі    
4    Заходи до Всесвітнього дня казки:
    читання популярних казок та оповідань для дітей;
    обговорення основних елементів казки, таких як персонажі, місце дії та мораль;
    спільне малювання улюблених казкових героїв дітьми;
    виготовлення великого колажу або створення "Галереї Казкових Героїв";
    організація казкового карнавалу, де діти та вихователі вдягаються в образи казкових персонажів;
    робота в групах по створенню власних казок;
    виготовлення ляльок-мотанок, які можна використовувати для ігор та розповіді казок.    20.03    муз. керівник
вихователі    
5    Тематичний день до Всесвітнього дня Землі:
    бесіда "Земля - наш спільний дім";
    обговорення важливості Землі для нашого життя;
    розповідь про природні ресурси; 
    читання казок та оповідань, в яких головні герої дізнаються про важливість бережливого відношення до природи;
    розповідь про значення дерев та рослин;
    організація виставки робіт та малюнків, створених дітьми на екологічну тематику та обговорення виставки;
    обговорення дій, які діти можуть виконати для збереження природи.    20.03        
6    Тематичний тиждень «Тиждень театру» до Міжнародного дня театру (показ різних видів театру).    24.03-28.03 (27.03)    муз. керівник
вихователі    

IV Робота методичного кабінету

№                                     Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Постійно оновлювати відповідно до сучасних вимог навчально-методичне забезпечення освітнього процесу.    протягом року    методист    
2    Скласти графік проведення святкових ранків.    до 1 березня    муз. керівник    
3    Методична допомога вихователям, муз. керівникові у підготовці та проведенні тематичних днів, розваг.    протягом місяця    методист    

V Адміністративно – господарська робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Поповнення ігрових осередків іграшковим та дидактичним матеріалом.    протягом місяця    вихователі    
2    Перевірка наявності інструкції з пожежної безпеки та охорони праці у ЗДО.    протягом
місяця    завгосп    
3    Контроль за дотриманням посадових інструкцій працівників.    протягом місяця    директор    
4    Контролювати завезення продуктів харчування, їхню якість та наявність сертифікатів якості.    протягом року    завгосп директор    
5    Нарада при директору .    протягом місяця    директор    
                                         
Квітень
I Діяльність структур колегіального управління

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1

    З метою підвищення професійного рівня із самоосвіти продовжувати роботу у творчому  напрямку кожному педпрацівнику.     протягом року    вихователі    
2
    Упровадження інноваційних технологій у роботу закладу.    протягом року    методист вихователі    
3    Консультація для вихователів: «Консультація для вихователів «20 правил успішного педагога».    протягом місяця    методист    

II Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності

№    Зміст роботи    Форма відображення    Вид контролю    Термін проведення    Відповідаль-
ний
1

    Стан організації навчально-виховного процесу в старшій  групі.    довідка

    фронталь-ний

    21.04-25.04    директор методист
2    Використання демонстраційного матеріалу на занятті.    картка аналізу    вибірко-вий    протягом місяця    директор методист
3    Аналіз пізнавальної активності дітей на занятті.    картка аналізу    оперативний    протягом місяця    директор методист

III Організаційно –педагогічна робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Залучати батьків до взаємодопомоги у благоустрою дошкільного закладу.    протягом року    батьківський комітет    
2    Заходи до Міжнародного Дня дитячої книги: 
    виставка книжок;
    організація читального залу (читання улюблених книжок);
    «Лікування» книг;
    буккроссинг.    
02.04    
вихователі    
3    Тематичні заняття до Всесвітнього дня здоров’я.    до 7 квітня    вихователі
фізінструк-тор    
4    Заходи до Всесвітнього дня авіації і космонавтики.
    11.04 (12.04)    вихователі
    
5    Тематичний день до Міжнародного дня танцю.
    29.04    музичний керівник    

IV Робота методичного кабінету

№                                     Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Підготувати сценарій випускного балу.    до 15 квітня    муз. керівник
вихователі    
2    Моніторинг (кінець року).    протягом місяця    методист
    
3    Працювати над поширенням серед батьків психолого-педагогічних знань.
    протягом року    вихователі    

V Адміністративно – господарська робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Замінити пісок.    протягом
місяця    завгосп    
2    Організувати роботу по благоустрою та озелененні території.    протягом
місяця    завгосп
вихователі    
3    Контроль за роботою помічників вихователів.    протягом
місяця    директор    

Травень
I Діяльність структур колегіального управління


№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки 
1

    Проведення діагностики рівня теоритичних та практичних знань, умінь педагогів, професійний розвиток.    протягом місяця    методист    
2    День методичної інформації.    15.05    методист    
3    Засідання педагогічної ради Підсумкова педрада: «Кейс здобутків».    17.05    директор методист    
4    Консультація для вихователів: «Особливості патріотичного виховання дошкільнят в сучасних умовах».     протягом місяця    методист    
5    Педагогічний всеобуч:  «Не дай собі «згоріти», або як уникнути професійного вигорання».
    22.05    методист    

II Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності

№    Зміст роботи    Форма відображення    Вид контролю    Термін проведення    Відповідаль-
ний
1    Аналіз мовленнєвого розвитку дошкільників.
    картка аналізу    оператив-ний    протягом місяця    директор методист
2    Організація гімнастики пробудження.
    картка аналізу
    епізодич-ний
    протягом місяця    директор методист

III Організаційно –педагогічна робота

№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Загальні батьківські збори.    24.05    директор    
2    Проведення спільної акції «Створюємо ігровий дитячий майданчик разом».    протягом місяця    вихователі    
3    Виставка великодніх поробок.    03.05    вихователі    
4    Тиждень безпеки та День ЦЗ «Бережи себе малюк».    2 тиждень    методист,
вихователі    
5    Випускне свято «Доброго вечора, ми з України».    24.05    муз.керівник    
6    Вишиванкова хода до Дня Вишиванки.    16.05    вихователі, муз.керівник    
7    Родинне свято до Міжнародного дня родини.    15.05    вихователі, муз.керівник    
8    Огляд-конкурс «Ми гуляємо на майданчику» 
(виносний матеріал на літній оздоровчий період).    30.05    директор методист    

IV Робота методичного кабінету

№                                     Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Робота над проектом річного плану на 2025/2026 навчальний рік.    до 30.05    директор методист    
2    Систематизувати матеріал з проведення цільових прогулянок з дітьми в літній період.    протягом місяця    методист    
3    Оформити інформаційно - пізнавальні папки у батьківських куточках.    протягом місяця    методист вихователі    
4    Педагогічна година : підготовка до Тижня знань з безпеки життєдіяльності дошкільників.
            


V Адміністративно – господарська робота
№    Зміст роботи    Термін проведення    Відповідаль-
ний    Примітки
1    Поновити виносний матеріал для ігор дітей по групах.    протягом
місяця    вихователі    
2    Підготуватись до поточного ремонту.    протягом
місяця    директор завгосп    
3    Проведення інструктажів з персоналом    протягом
місяця    директор    
4    Організація літніх оздоровчих заходів у ЗДО.    до 24.05    методист медична сестра    
5    Контроль за роботою сторожів.    протягом
місяця    директор    
6    Пофарбувати ігрове та спортивне обладнання на ігрових майданчика.    протягом
місяця    директор    


 


 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь