Про прийняття на роботу
У К Р А Ї Н А
МАХНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ХМІЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОІ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
31 липня 2025 року № 216
Про прийняття на роботу
Керуючись пунктом 2 частини першої та частини другої статті 23 Кодексу законів про працю України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», частини п’ятої та абзацу другого частини сьомої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів розпоряджаюсь:
1. Призначити Наумець Оксану Євгенівну на посаду головного спеціаліста відділу землеустрою, регулювання земельних відносин, ЖКГ, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради з 01 серпня 2025 року за строковим трудовим договором на період дії воєнного стану, до призначення на посаду головного спеціаліста відділу землеустрою, регулювання земельних відносин, ЖКГ, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради за конкурсною процедурою, але не пізніше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
2. Присвоїти Наумець Оксані Євгенівні 15 ранг посадової особи місцевого самоврядування 7 категорії посад.
3. Відповідно до постанови Кабміну від 09.03.2006 року №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», встановити з 01.08.2025 року у межах фонду оплати праці надбавку до посадового окладу за 15 ранг посадової особи місцевого самоврядування.
4. Затвердити посадову інструкцію головного спеціаліста відділу землеустрою, регулювання земельних відносин, ЖКГ, благоустрою та управління комунальною власністю Махнівської сільської ради.
5. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Сільський голова П.В.Кузьмінський
Підстава: заява Наумець О.Є.
З розпорядженням ознайомлена:

